Onsdag

onsdag idag för er som missat det.. som typ jag, eller asså jag vet ju att det är onsdag idag men efter studiedagar blir altid veckorna så konstiga..
onsdag betyder också att vara överambitiös o simma innan skolan på morgonen.. måste erkänna att jag har ngt (?) ont i axlarna.. men man känner sig som sagt väldigt duktigt :)
onsdag betyder också träffa robin, eller ja har gjort det de 2 senaste onsdagarna o skulle blivit så även idag men han var tvungen o jobba idag så efter mkt om o men sitter jag hemma hos pappa nu o ska sova hos honom inatt istället och hos robin imorgon :) så det jag försökte komma fram till var iaf att jag är hemma hos pappa vilket innebär att jag bara är tvungen att lägga upp ngr überfula bilder från slutövningen med FBU i våras...
har bara dessa bilder på pappas dator nämligen..

men det gick tyvärr inte upptäckte jag precis för pappas dator är lite halv bajsig.. ska iaf ta minst en bild på robin imorgon så elise kan släcka lite av sin nyfikenhet :)

så nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon..
pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback