Öööh va?!

hade först tänkt att skriva én trudelutt om ngt helt annat men sen vad händer?!
joo min kära mamma ringer när jag o pappa är inne på konsum vid slussen o säger "du var inte på första lektionen idag." hela tillvaron stannade o det enda som åkte runt i min hjärna var hur faaan vet hon det?! INTE COOLT!!!! mamma gick innan mig o robin alltså måste hon antingen ringt till skolan o frågat eller så har skolan ringt henne! jävla piss bajs shit så kan hon/de ju inte göra!! ne blääää helt enkelt¨..
o att jag fortf hade ont i magen gjorde ju inte det hela bättre så tillslut la jag bara på med mammas ord ringandes i öronen "det här får vi prata om sen."

mår iaf bättre nu efter att få sovit lite o ätit en ordentlig middag :)

sen måste jag o robin öva på att sova xD thihi men han är ju världens sötaste <3 min lilla robin liksom :)
o towe är också världens sötaste blir så himla glad för att du blir så glad :) betyder jättemkt för mig <3

pussipusss


Kommentarer
Postat av: towe

you have no idea :P

2008-01-18 @ 07:45:00
Postat av: Elise

läbbigt fanny! u have to update me wshen u know who called who, and vad för kosekvebser som sker!

2008-01-19 @ 04:54:25
URL: http://www.eliseparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback