Shit sugen

hahahahah nu menar jag då inte bajssugen utan mitt sug eftre att prata shit... spec om en viss person nämner inga namn men jag tror alla vet vem jag menar.. idag var värre än vanligt, bläääääääää.. arrgghhhh uschuschusch.. det var helt enkelt bättre förut.. men men.. var iaf astrevligt att chilla på coffeehouse by george o prata lite shit iaf även om det mest pratades om annat...

träffade som sagt johanna selö idag eftre skolan, herre guud va det kändes konstigt fast samtidigt bra.. inte träffats på fem år liksom o vi var bäsat vänner i typ 8år fatta att vi kände varandra bra! båda hade varit ngt (med andra ord mkt (med andra ord hade jag ont i magen inna)) nevösa innan att vi varken skulle känna igen varandra eller ha ngt att prata om men det var inga problem alls :) så nu är det bara att hoppas på att det inte dröjer fem år tills nästa gång vi ses. :)

haha o sen var vi (de jag umgicks med i 4an) fett taskiga haah kom jag o tänka på nu... men det är en anan historia :)

image85nu sitter jag iaf i min lilla robins knä :) o tittar på kl o inser att den är ganska mkt.. jag som skulle plugga matte idag liksom... aja får bli typ nu istället så får robin hjälpa mig thihi han har faktist redan läst ut matte c!!! sen ska vi SOVA inatt hahaha nu suckar robin lite uppgivet xD haha fast robin ska ligga o plugga engelska glosor inatt istället.. hela 12 st olika glosor som han måste kunna på både svenska o engelska så jag får sova sj inatt hahaha..

o jag hatar faktiskt inte o få sms :) o jag ska sklicka ett brev till dig elise, du kan vara lugn :) saknar dig jäääääättemkt också!!! <33

pussipusss o sov gott

Kommentarer
Postat av: Filippa

ja, det vet vi ju hur det blev med det :P men faan oxå att du har blivit sjuk! heeeela tiden! intebra intebra, BLI FRISK! NU! pussipusspuss

2008-01-17 @ 18:33:57
URL: http://fornication.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback