Skola igen..

jaha så var det dags igen.. jullovet är slut o imorgon står man där o undrar varför lovet inte var tre veckor längre o varför jag inte räknat mera matte.. o varför jag inte pluggat ngn samhällskunskap.. kollade in vårat schema på hemsidan fatta ingenting såg iaf ut att vara mindre bra om vi säger så.. fast o andra sidan har jag ju inge språk nu så det blir säkert najjs tillslut ändå :)

pappa har iaf pratat med han som vet vem som har min telefons pappa nu.. han vägrar fortf o säga vem det är :'( lite små dåligt. fast jag är helt säker på vem det är nu iaf.. eller ja 99,9% säker. o jag säger bara johan..... ska faan hgyterdcbgjhuytrswvn om det är han. jag blir så arg som en annan betydligt bättre johan skulle uttryckt det. asså det måste vara han kände det i magen från första början aaarrghhhh

Kommentarer
Postat av: Filippa

jag kan hjälpa till å hgyterdcbgjhuytrswvn!
puss33

2008-01-07 @ 09:07:28
URL: http://fornication.blogg.se/
Postat av: laura

bajs på det lilla cpt! jag skulle tagit hans nummer o ba hit med telefonen lilla horbarn, annars cuttar jag dig muthafacking kåtjääävel!!!
pussspuss

2008-01-07 @ 18:40:22
URL: http://graciie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback