SMG-Z240

image88imorse var det en trött fanny som vaknade av robins mobil.. har nämligen lärt mig hur man sätter på väckning på den xD haha.. ne men har varit relativt trött hela dan tills nu då jag helt plötsligt blev jättepigg hade det varit lite varmare hade jag tagit o sprungit ett varv runt judarnsjön.. men nej nej det är KALLt ute vilket var det andra jag upptäckte imorse förutom att jag var trött dvs..

har inte så där jättemkt att skriva känner jag.. men blev inget friskis o svettis kort idag heller :( glömde att man behövde ha leg med sig.. så där lagom smidigt liksom.. får bli ngn annn gång. så satt ett tag på kungsholmens bibliotek o väntade på att min robin skulle sluta. läste faktiskt riktigt mkt ur min engelska bok samtidigt som jag förfasades över samt glägjes över att de inte hade ngr bra tidningar o läsa.. men innan lag visste ordet av ringde det iaf på min halvdöda moibil o robin hade slutat :)

nu kom jag iaf på det!!!! dagens stora nyhet!!! eller snarare morgondagen stora nyhet!!!  SKA KÖPA NY MOBIL IMORGON!!!!!! eller ja ny o ny lidan som min gamla men ändå thihi :D :D :D :D :D kmr känna mig värsta otrogen men ändå... skulle kännas ännu värre o köpa en helt ny mobil...

PUSSIPUSS på den o på att lena är en riktigt bra lärare tkr jag :) te på lektionen liksom <3

Kommentarer
Postat av: Elise

Lägg upp en bild på Robin!

2008-01-23 @ 22:56:23
URL: http://www.eliseparadis.blogg.se
Postat av: Elise

Fanyn jag requestar nu! Robin bilder innom kort!

2008-01-25 @ 22:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback