Tack Elise

tänkte först skriva ett inlägg tillägnat elise men med en besviken klang.. liksom vadå att inte jag kollar min mail?! nee där tog du allt o pratade i nattmössan men sen hör jag mamma säga "fanny du har fått brev från usa" o det besvikna är som bortblåst :)

image84


tack tack julklapp så att säga. skrattade så jag grätt haha :D:D:D var så himla underbart så det finns inte :D du kmr bli poet en vacker dag det säger jag bara :D ska stanna uppe till 2 ngn dag så att jag är säker på att jag inte misstoka ngt :P men tack iaf förgyllde min dag :D o nästan så jag kan ta att du inte tror att jag kollar min mail nu :P

thihi bara två hela dagar tills min robin kmr hem nu :D:D:D:D

pussipusss

Kommentarer
Postat av: Elise

det här blogginlägget makes no sense! Varför upprepar du dig själv två gånger? Aha! Det kanske är så att man msåt eläsa det klockan två på natten för att man ska förstå? har jag rätt eller?

I alla fall, har jag (till mitt försvar) av erfarenhet aldrig fått svar av ´dig när jag mailar dig så jag har givit upp hoppet, men jag tänkte att jag ksulle försöka en sista gång och titta, du har fortfarande inte svarat, är det ett tecken eller ett tecken?

Men bra att du gillade brevet, kommer dock knapp ihåg någontign jag skrev i det, du får gärna skriva ner det och skicka till mig, hehe, du kan ju använda din mail för en gångs skull...

puss och kram älskade Fanny! Jag skanar dig grymt mycket!

2008-01-10 @ 02:43:54
URL: http://www.eliseparadis.blogg.se
Postat av: Fanny

haha va rolig jag är xD haha var inte menningen att skriva samma sak 2 ggr från början var det faktiskt två olika stycken men sen började jag klippa o klistra för att jag han loggas ut osv..

haha det måste vara ett tecken ska försöka bättre mig o vem vet vad som trillar ner i din inkorg när du minst anar ;)

kan skicka tillbaka det till dig ngn gång :) måste bara göra klart för dig iaf att jag är ingen PLUTT!! :P

pussipuss älskade elise! du får ursäkta om jag inte skanar dig så mkt :P men däremot saknar jag dig jättejättemkt!!! 333

2008-01-10 @ 12:42:19
URL: http://tjoohooo.blogg.se
Postat av: Elise

Haha, well Fanny, ajg är ledsen att berätta det för dig men du är en PLUTT! Pliutta dig för det.
Haha, asså jag blev ritkigt offended där ett tag, när jag läste att du ite saknade mig. Sedan läste jag om det någon dag senare och då blev jag offended igen, haha. Tur att du la tilla tt du sakande mig i slutet. hehe.

I Alla fall, så förväntar jag mig ett svar. jag förstår om du inte kan skriva brevet p min nivå men ett försök uppskattas alltid Fanny.

Puss och kram!
Hur många gånger kan man säga "jag saknar dig" för att få någon att förstå att varje gång man vaknar, går till skolan, pluggar, tittar på tv, somnar, sover tänker man på den? det gör jag faktiskt, jag tänker på Sverige hela tiden! JAG SAKNAR DIG!

2008-01-12 @ 06:38:40
URL: http://www.eliseparadis.blogg.se
Postat av: siri

SKRIV FANNY !

2008-01-15 @ 16:19:45
Postat av: laurish

fanny för fan, it's hightime för lite uppdatering!
puss

2008-01-15 @ 16:51:12
URL: http://graciie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback