Uppdatering

var ett tag sen man skrev här.. har haft fullt upp o inte varit på humör helt enkelt.. lite för mkt skolarbete för att ens hjärna ska fungera normalt. men nu sitter jag här o har förhoppningsvis (peppar peppar ta i trä) gjort mitt sista prov för den här terminen :D känns helt underbart, sommarlov here I come!!!! just det danmarksbiljetter :) ska kolla det på direkten!

o elise!!! om du har vägarna förbi denna blogg inom kort så skulle du jättegärna få säga till om du kan åka ner nattbuss sön den 13 kväll.. för då får vi hela måndagen där nere också tänkte vi :)

sitter iaf o väntar på min andra halva.. med andra ord robin om ngn mot alla om o men inte kunde lista ut det.. har läst igenom min "typ-dagbok" för 2007 ikväll också.......... massa blandade känslor som bubblar genom kroppen när man läser om alltmöjligt klokt o oklokt man har gjort o inte gjort.. o det där med att inte ångra ngt under hela 2007 kan jag ju erkänna shet sig ganska rejällt.. måste bli lite duktigare på att skriva i min "typ-dagbok" för 2008 också bara skrivit en gång hittills = inte bra!

klassens dag imorgon thihi fast jag har ingen matsäck... aja :) hoppas solen skinner bara :D
image138

pussipuus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback