1 månad o 11 dagar senare

(haha skrev först 1 månad o 11 år senare men riktigt så länge sen var det inte jag uppdaterade xD)

efter vissa ytre påtryckningar i stil med "det var jäääättelänge sen du uppdaterade din blogg"  sitter jag nu här o knåpar ihop ett litet inlägg.. men nej mitt internet är fortf inte fixat.. sitter hemma hos robin som pluggar fysik o då tänkte jag att min lilla blogg skulle få sig en uppdatering :)
frågan är dock den gamla vablig, vad ska jag skriva om?!
men om jag ska vara helt ärlig tänkte jag inte skriva så mkt utan göra ngt jag lovat väldigt länge. nämligen BILDER!!

                       

PUSSIPUSS från robin o fanny

GRATTIS i förväg towe <3 kmr bli jättetrevligt imorgon :)

Kommentarer
Postat av: laurish

faaaannnyyyyyy aaaahaha jag dör asså fyfanb vad ful jag är!!!! hahaha
pusspuss

2008-03-14 @ 18:45:32
URL: http://graciie.blogg.se
Postat av: Elise

vad udnerbart att se alla söta ansikten!

2008-03-15 @ 03:21:51
URL: http://www.eliseparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback