Karin Gren

sitter hemma hos karin som duschar eftre sin träning o tänkte passa på att uppdatera lite..

var o bada idag på husbybadet med siri. var inte riktigt lika coolt o stort som varken jag eller siri kom ihåg det men det var trevligt ändå :) människorna där var ju lite roliga också, typ alla hade lika dana bikinisar o jag blev anklagad för att vara 15 år av en liten pluttkille på typ 12 år...

"bor ni i husby?"
"nej"
"vart bor ni då?"
"bromma"
"hur gamla är ni?"
"18"
Killen till sina kompisar:
"nee hon ljuger hon är 15 jag känner henne"


väl hemma efter mkt om o men eftersom att ett tåg hade spårat ur vid alvik kommer jag tillslut hem, sen angriper mensvärk ggr 100 min mage förutom att jag inte har mens men piiiiiiiiip vad ont det gjorde.. o nu sitter jag hos karin utan magvärk tack o lov :)

sen var det ju lite roligt i tisdags efter min o towes fika som för övrigt var jättetrevligt :) åker hem allt är som vanligt, äter middag allt är helt normalt pratar lite om sommarn o har det allmänt trevligt.. sen åker jag ut till ropsten för att möta robin o få skjuts hem till honom. medans jag står o väntar på robin blir jag as sur.. bara sådär o när robin kmr blir jag ännu surare för att jag blir så glad av att se honom så jag inte kan vara sur..
åker hem till honom, allt känns bra igen sen tänkte vi spela gh, bode jag o robin har bara spelat det en gång förut o då var det jättekort.. robin misslyckas sina två första försök o sen var det min tur o jag kmr typ lika långt/kort.. sen byter han till en annan lättare låt o klarar den o då tkr jag att det ska vara min tur sen men det tkr inte robin o sen är mitt sura humör tillbaka.. sen är jag assur resten av kvällen o inte taggad på ngnting..
efter att tittat på american pie 6 så går vi ut till robins rum o robin lägger sig på sin säng o säger "innan vi gör ngnting annat så får du berätta vad som är fel för jag märker att det är ngt"
o då börjar jag bara gråta, ligger o gråter i nästan en timme o kan inte säga vad som är fel, för jag vet inte.. var jättekonstigt, kan fortf inte säga varför jag var varken ledsen lr sur från första början men skönt o få ur sig lite känslor iaf :) tkr bara lite synd om robin som blev lite smått orolig varför jag var så ledsen..

nu ska vi äta lunch som karin uttrycker det, med andra ord middag som normala människor uttrycker det xD
PUSSIPUSS

Kommentarer
Postat av: Elise

Men fanny da, inte ska du grata!

2008-03-28 @ 03:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback