Hemma igen.

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade igen men kan faktiskt skylla på att jag har varit på Rödön.. riktigt stolt över mig själv som överlevde där ute thihi :) nästan iaf. de hade ju tom kylskåp!! som gick på gas, hade ingen aning om att sådant fanns... så det var inte så farligt lite äckligt bara att man typ aldrig tvätta händerna eftersom det inte finns ngt rinnande vatten där :S o skulle man tvätta sig var det med sjövatten iof var det väldigt rent men ändå.. nu är jag iaf hemma :)

min sista dag som 17åring. lite väldigt läskigt. usch. blä blä blä.

pratar med robin som jobbar fast nu pratar han med en kund thihi. 124kr gick det på. en dyr grillkiosk han jobbar på min älskling. jag borde iof plugga.. har iaf skickat in kärlekens kemi nu, den blev bajs dålig. o svenskan är så gott som klar :) bara plugga biologi kvar :(
o om ett tag kmr karin gren hit :) vi ska fira min födelsedag i förtid. hon har köpt en perfekt present - läskigt haha

valborg var ju en historia i sig också.... ett jättetack till elise som räddade min kväll :D blev jätteglad när du ringde! annars hade jag bara varit shitsur resten av kvällen också haha. stackars robin som får stå ut med mina humörssvängningar xD hahahaha jag har blivit fett våldsam mot honom på sistone.... haha gör honom illa typ hela tiden fast inte med menning oftast iaf... typ råkade slå honom mellan benen igår kväll......... mindre lyckat.. aja jag kommer få kortare näsa pga av alla ggr han har mosat den så då vi är nästan kvitt xD

nu ska jag ta ut köttbullar ur frysen.
Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback