Ett lite gladare inlägg.

Första dagen utan plugg på jag vet inte hur länge sen känns det som :) och underbart är det :D

o ngt som är nästan lika underbart är friskis, blir alltid så glad o taggad av det :D hoppa runt o känna sig allmänt löjlig o stört ambitiös, det kan väl ingen inte tycka om?!

jag kmr bli värsta muskelknutten om jag o towe fortsätter så här vilket vi såklart ska!!

jag vill börja på keramik igen också.. o rida! o karin (gympaläraren) kan ju slänga sig i vägen, hur vet hon att jag har dålig närvaro när hon inte ens tar ngn närvaro?!

Jag sover själv inatt till följd av att min kära pojke ska spela spökboll o ev dricka alkohol.. patetiskt men vem har inte varit patetisk ngn gång liksom?! (det är ju inte jag som suttit o drukigt whiskey hemma hos en kompis en tisdag kväll liksom....)

Pussipuss o god natt :)

Kommentarer
Postat av: robin

hahah fannybuwstjej! något du inte sagt till mig :P segast ever... vi blev diskvallificerade(stavning?) för vi va 15 min sena.... så det var bara hem... nästan mer patetiskt...

2008-11-21 @ 02:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback