Tisdag.

känner att det är dags att uppdatera lite :) var ett tag sen sist nu.. shiter i militären ikväll, orkar verkligen inte. man måste ju få andas ut efter all panik inför fysikprovet.. apråpå fysikprovet så gick det baaajs! men solen går upp imorgon med så det kunde vart värre liksom :)

har fixat bank nu också efter MKT om o men, handelsbanken blev det till slut så nu ska jag bara gå dit nästa tisdag o sen är allting klart förhoppningsvis. ÄNTLIGEN säger jag bara!

tkr synd om min kära pojkvän också som får stå ut med mitt hemska humör när jag blir stressad (som inför fysikprovet t.ex.) skulle inte klarat av mig sj i 5 minuter ens.. tur att jag är så söt annars liksom thihi :)


o sen måste jag ju bara erkänna att det känns faktiskt helt underbart (nästan iaf) att blondinbella har börja blogga igen.. ja, jag erkänner jag läser hennes blogg o jag är fast. nu var det iof ett tag sen hon började blogga igen men ändå :)

Puss o kram skumbanan :)


just det! skolkatalogen har kommit :D helt underbart, älskar o sitta o kolla igenom den! kan göra det i flera timmar flera ggr om, om jag inte har ngt bättre för mig dvs :) känner mig ganska nöjd med min egen prestation också, kunde varit bättre kunde varit sämre :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback