Bakis o allmänt seg.

måste verkligen plugga men ett liiitet inlägg kan ju inte skada.. hade riktigt trevligt igår förutom när jag smakade av elises tequila-cider blandning, fy faan säger jag bara! fick världens spyattack men men har vart med om värre :) ne robins kompisar är väldigt söta ibland med andra ord under alkoholpåverkan.. apråpå söta så var ju han som kom till mig där på slutet med sin "kärleksförklaring" också lite rolig, jag blev iaf glad :) vem skulle inte bli det liksom?!

idag är jag iaf allmänt bakis o det extremt sega vädret gör ju en inte direkt på bättre humör, kan iaf glädja mig åt är att robin också är bakis mohahaha men nu ska jag fortsätta med fysiken känns iaf ganska bra det jag gjort hittills men det är ju inte till ngn tröst när det gäller jonas superprov...

Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Elise

Haha, jag fattar inte hur du kunde må så illa av den. Svalde du ens liksom? ;) <3

2008-10-05 @ 17:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback