Burnout

Tjoo alla söta :)
sitter hemma hos mamma o funderar över livet.. kanske inte riktigt sant, funderar snarare på om jag ska våga erkänna att robin försöker få över mig i datorvärldens "underbara" värld.. har idag o igår ägnat mig åt både CS, Wc3, burnout (xbox) och ett kort försök att lära mig halo även det xbox men den karriären avslutades illa kvickt då jag blev asagresiv på robin för han inte lärde mig ordentligt hur man gjorde o för att det inte gick o styra....
men måste erkänna att jag äger på burnout! de andra spelen behöver vi dock inte prata om xD

ska åka hem till pappa senare ikväll o möta upp robin där :) o imorgon blir det till att leta efter nya skor + väska. det är så himla härligt med lov att det finns inte!
pussipuss


Kommentarer
Postat av: Robin

thihihi fanny du vet att du inte kan bli bättre än mig på spel thihi :P fanny ja lärde dig allt ja kunde typ... min lilla datanörd älskar dig (L)

2008-11-01 @ 01:03:51
URL: http://yiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback