Från ett mulet Gilleleje

sitter nere i svinkalla ateljen (stora sovrummet) blir med andra ord ett kort inlägg så jag inte hinner frysa tårna av mig! vi har tagit en låång promenad idag bort till fyren o kom hem för ett tag sen lagom blöta o trötta i benen. gårdagen ängnades åt köpenhamn där jag kärade ner mig totallt i ett par skor, robin börjar få konkurrens haha ;) de var iaf hur snygga som helst o skulle jag varit miljonär skulle jag köpt dem direkt även om jag aldrig skulle kunna gå i dem.. hittade en jättesöt klänning idag på saint tropez också men den var tyvärr lite för stor :(

 

imorgon åker vi iaf hem o då firar jag o robin 9 månader <3 helt fantastiskt underbart om jag får säga det sj :) tänk vad tiden går snabbt! har iaf varit världens bästa månader tillsammans med min älskade pojke <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback