Kanelbulle.




idag är det lördag om det är någon som har missat det. sitter hemma hos pappa o borde ha börjat plugga på fysiken för länge sen.. filmen vi såg igår var iaf riktigt bra tyckte jag. righteous kill hette den o skulle kunna tänka mig o se den igen för då kmr det nog bli som att se en helt annan film. ikväll blir det iaf utgång :) fast de har inte bestämt vart vi ska ännu xD o jag o rbin passade på att hämta ut våra medlemskort på chaplins igår så det är bra. nee jag undrar hur det blir ikväll.. men det blir nog bra :)


o jag vill verkligen skaffa ett jobb fort som f*n, vill köpa så himla mkt grejer men då måste man ha pengar o det har inte jag... vill åka ner till d-mark på höstlovet ngr dagar med min pojkvän också, det skulle vara så himla mysigt men frågan är hur vi skulle få råd till det.. aja klar deppat om det! jag lever o är frisk o det är huvudsaken :D



Pussipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback