Miljökunskapen delvis avklarad :D

gick helt ok på provet idag även om jag inte han skriva mkt alls på trean :S aja känns så jäääkla skönt att ha det avklarat nu att det finns inte! bara hinduismen imorgon o det faktum att jag glömde boken i skolan så måste åka dit o plugga på morgonen lite segt o miljögiftsinlämningen! sen är det HÖSTLOV!!!!
är faktiskt taggad på multi-kulti imorgon också eftersom jag inte behöver göra ngt utan bara kan gå runt o äta av spanien :D med andra ord nachochipsen thihi :)

man måste plugga med fina färger liksom :)

ska sova sj inatt snyft snyft andra gången den här veckan ännu mera snyft o eftersom jag ska ut med militären i helgen blir det totallt TRE ggr den här veckan! typ aldrig hänt när vi båda är hemma iaf inte på vääääldigt lång tid.. men men kan va bra det med av ngn konstig anledning sover jag mkt mera om jag sover sj ;) men sover iof mkt bättre tillsammans med min älskde buwspojke <3

Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback