Peacekeeping

har varit ute på nattövn i helgen.. o det spelar verkligen ingen roll att det typ var världens lugnaste övn ändå kmr man hem o är helt körd i hela kroppen. kan bero på att även om det var en stört lugn övn så var det min första övn som grpch o FY FAN VA JOBBIGT DET ÄR!! har sprungit runt som en galning hela helgen för att få order av plutch, dela ut order, se till att alla mår bra, få order av instruktörer, "grpchmöte", vara en god föregångsman osv osv listan kan göras oändlig med andra ord känns det som. men det har iaf varit en riktigt kul o framförallt extremt lärorik helg :)
även fast skjutning o göra rent vapen är bajs.

o jag måste erkänna att jag blir stört taggad på att göra lumpen + utlandstjänst när man är ute på övningarna, verkar så otroligt intressant! shit va nördigt det låter xD haha men ändå :) så jäklarns vad jag o towe ska träna efter lovet :D

ne nu ska jag koka min pasta så middagen blir klar :) o sen ska jag åka till min älskade pojke <3
Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback