Spara & publicera

tjoo :) sitter hemma hos pappa o har precis skrivit klart svenska grejset, känner mig faktiskt riktigt stolt! så nu är det bara miljökunskapsprovet, gåspennan, hinduismen, miljögiftinlämningen kvar.. o det faktum att jag måste gå till militären imorgon vilket med andra ord betyder att jag inte kommer hinna plugga mkt alls då... men efter det då är det äntligen höstlov :D woohooo :D

sen en annan bra sak idag är att jag har kommit fram till att jag inte ska ha bankkort hos swebank, så för tillfället lutar jag åt nordea.. men känner att jag iaf måste kolla in SEB o handelsbanken innan jag beslutar mig. o så hämtade jag ut mitt studiebidrag så nu känner jag mig rik! så nu blir det till att köpa strumor o vinterskor/stövlar :D o lite annat smått o gott thihi :)

Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback