Spara som utkast.


känner mig tom i huvudet.. med andra ord förvänta er ett menigslöst inlägg. men har man lovat att skriva en trudellutt så måste man ju hålla det :)

känns iaf hur skönt som helst att jag klippte o färgade håret igår. håret hade börjat bli lite väl tungt vilket resulterat i att jag har haft det uppsatt typ hela tiden men nu ska det bli ändring på det :) det här blir värsta klippa-håret-veckan för våran klass xD typ alla klipper sig just den här veckan känns det som..

jag har också kommit fram till att jag ALDRIG tänker spela schack mer med min pojkvän.

och det vore trevligt o komma förbi kyrkan idag o titta på alla duktiga tvåor + johan s.

och jag kmr få gå upp astidigt imorgon men det blir iaf skönt med innejympa :)

och...

Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback