Förhandsgranska.


gick helt ok dåligt idag på förhöret kmr få ig men just nu orkar jag inte bry mig för det är inte värt det.. var iaf väldigt trevligt o åka till donken sen o äta upp sig lite med laura o elise :)
nu är jag iaf ute på lidingö o robin håller på o nördar sig med sin lånade projektor, nästan det ända han pratar om nu för tiden, projektorer, högtalare o hemmabio center xD haha ne men han är väldigt söt när han håller på med det även om han blir lite små sur när jag säger att han är söt "fanny! jag är inte söt, jag är cool!"

nu fick jag helt hjärnsläpp. men har iaf kommit fram till att jag vill gå ut mkt oftare för jag mår så himla bra av att dansa o bara vara glad thihi :)
Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback