Aaaaj

min underbara pojke sitter o masserar mig o fyy faaan vad ont det gör i axlarna måste va hur stel som helst... men iaf. hoppas verkligen att våran samling blir bra! blir till at fixa olivträd hela dagen imorgon men det ska nog gå bra :)

o för två veckor köpte jag, robin o simon en ljusängel för att kolla hur det skulle bli med vingarna. typ exakt likandan som den på bilden.. så i tände vi den nu när vi åt middag o nu 1,5 timmar senare har det redan slocknat o det har runnit ut massa stearin över talriken vi hade det på. med andra ord köp inte såna guldänglar, det är en dålig affär!

nu vill robin äta massa glass, fattar seriöst inte hur han kan äta så mkt! han blir ju aldrig mätt helt otrolig.. o jag vill se chocolat men det vill inte robin uten han vill se en typ fbi-film med massa pang pang... livet är jobbigt ibland xD

Pussipuss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback