AJA SOFYA

sitter hemma i min ensamhet hos mamma o väntar på att kl ska bli sent. för då ska nämligen jag åka till t-centralen o möta upp robin o sen även pappa o simon o lite släkt på pappas sida så ska vi gå o äta middag på en sviingod restaurang. iaf var det sviingott föra gången jag var där :) den har turkisk mat på det turkiska viset förstår ni..

har varit ute vid livgardet idag o byt mina militärbyxor o hjälpt rekryterna att få deras första uniform. o imorgon ska jag ensam ta hand om dem tillsammans med ngr instruktörer vid ängby slott.. det blir läskigt för då finns det ingen duktig jag kan fråga om hjälp!! men det ska nog gå bra ändå :) alla andra äldreelever är nämligen ute på nattövn o eftersom jag ska på middag nu ikväll måste jag hjälpa rekryterna imorgon istället..

har funderat lite på skivan också o har inte kommit fram till ngt bra men tkr berörda parter ska prata ihop oss på måndag :) haha o en viss person är väldigt rolig fick jag veta idag av en tjej på militären som känner henne som vi alla har våra egna tankar o åsikter om.

Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback