Frans August.

har varit lite halvdött på bloggfronten här ett tag o det beror på att mitt antivirus program har gått ut på min bärbara dator så måste springa till affären där jag köpte datorn o hämta ut mitt program som jag beställde för drygt 60 dagar sen.. vill nämligen inte gå in på internet först jag har det så nu sitter jag med våran gamla stationära dator hemma hos mamma :) därför har jag även inte kunnat skicka bilderna från elise till elise o siri bara så ni vet, men ska skicka dem så fort som möjligt :)

min älskade robin är ju bara för söt!! han har "jobbat" idag på en ljudaffär hela dagen, utan betalt. o igår satt han o läste på deras forum om affären o pluggade på glosor om ljud. han vill ju såklart börja jobba där men då måste man vara cp-duktig så nu går han bara runt där o försöker lära sig allt. tänk om han var lika intresserad av skolarbete haha tänk vad han skulle kunna hjälpa mig då!!!


o vidare till dagens studentskivebokande :D haha han måste ju tyckt att vi var lite roliga/korkade xD ne men jag tror det kmr bli shitbra helt enkelt :D hoppas vi får in tillräckligt med folk bara. men det ska nog gå :)
tycker iaf lokal är asbra! ändra färg på väggarna liksom vilka andra ställen kan det?!

Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback