Fysik.

blää sitter i pluggar inför fysiken imorgon o det suger. tkr jag fattar shitbra när jag läser i boken men sen när det kmr till uppg shiter det sig.. fast om jag ska vara helt ärlig har jag inte gjort en enda uppg, har ingen miniräknare men de jag gjorde igår shet sig så antar att det skulle göra det nu med..

hälsade på i robins skola när vi slutade o var med på deras fysiklek + klassråd.. fysikläraren var ju mkt bättre än våran men kanske inte riktigt så "konstig" som robin sagt.. fast enligt robin var det deras tråkigaste lek med honom hittills.. han kanske uppförde sig lite när jag var med haha xD st eriks är iaf SHITläskigt!! den är gigantisk o massa konstiga människor!! o robins klass är nästan minst lika läskig den! kan iaf erkänna att jag är extremt glad att jag inte går i hans klass.. vissa verkade ju vara dumma i huvudet på riktigt.
bara deras hissar får ju en att nästan kissapåsig. ne usch.

ne usch o fy o bläää ibland kan man ju undra vad jag tänkte med..
Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Elise

Heej! Men, vad ska vi göra fanny hur sak vi göra med miniräknaren? :S Du kan ju inte gå runt med ingen alls. puss puss

2008-09-01 @ 18:35:48
Postat av: Robin :)

hahah fannypanny :P så läskig är dne inte :D bara lite och hha det är roligt hur dumma vissa är i huvudet som du märkte.... sorligt om dem... du måste va me på nån annan fysiklek. och se om han är annerslunda :D thihi älskar dig <3

2008-09-02 @ 16:45:21
URL: http://yiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback