God morgon.

känns lite som när jag var singel nu när jag har en hel helg för mig sj.. visst sova utan robin var det inte sådär jättelänge sen jag gjorde men sen att ha en hel helg för sig sj hemma var typ en evighet sen.. o jag har sjukt stort sug att gå ner o baka scones, också en sån där grej som jag bara fick för mig att göra när jag var singel.. o sen är jag taggad på att festa, dricka lite lagom alkohol så man blir så där lagom fnittrig o skaka ass till sån musik man bara inte kan sitta stil till.. känner mig som en liten fjortis igen xD haha ne men ngn gång ibland måste man faktiskt få vara sugen på det också tkr jag!

ska iaf träffa marre, sofia o karin lund idag o äta middag hemma hos pappa, som på den gamla goda tiden på högstadiet liksom :) ska bli jättetrevligt var typ ett år sen jag träffade marre känns det som! sen ska jag plugga o städa idag segtsegtsegt men men, ngn gång behöver man göra det också.

ne nu ska jag gå ner o äta frukost fast shiter nog i att göra scones..
pussipuss

Kommentarer
Postat av: elise

Fanny! Kan inte du skicka bidlerna från robins kamera till mig från min middag? skull vara jättesnällt:)

2008-09-20 @ 14:29:55
Postat av: siri

jag vill också ha dom bilderna :)

2008-09-20 @ 16:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback