I väntan på Robin

sitter i min säng o väntar på min älskade pojke.. tänkte lägga upp ngr bilder som jag just tog från mitt rum men blåtanden på datorn ville inte fungera så det får bli ngn annan gång :) men det är verkligen så himla fint med mina kuddar från indiska som för övrigt var ett riktigt kärlek-vid-första-ögonkastet-möte med o mina fina näckrosor med värmeljus i. helt underbart säger jag bara så länge man skippar att titta på skrivbordet......

ne nu ska jag läsa i dvärgen...... tills robin kmr.. vilket inte borde dröja så lång tid :)
Pussipuss


f.v. karin gren - en väldigt gullig tjej som jag tkr väldigt mkt om men som ringer lite väl ofta ibland.. :P
      fanny dahlberg - ägare av denna blogg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback