Intervju.


hrmm gick relativt bra på intervjun idag, han skulle intervju en till idag o sen bestämma sig o återkomma imorgon. o för tillfället är mitt största problem om jag får jobbet! de har som mål att man ska jobba 4 ggr i veckan!!!
ingen chans i hela världen att jag kmr klara av det o det sa jag till honom också så det skulle inte förvåna mig om han inte ringer men seriöst 4 dagar per vecka! o sen så när jag satt o väntade på intervjun som jag förövrigt kom försent till (pinsamt!) ringer en tjej från det andra stället där jag skickade in mitt cv till, även det telefonförsäljare, sa iaf till henne att jag skulle ringa tillbaka imorgon o då tänkte jag kolla lite med deras löner osv..
iaf gick typ runt halva sundbyberg + ulvsynda innan mamma lyckades förklara rätt väg via mobilen o det var därför jag kom sent.. så nu har jag stört ont i fötterna o robin har lovat att massera dem när han kmr hit thihi :)

nu ska jag fortsätta med svenska brevet, eller rättare sagt läsa igenom alla texterna igen.. seeegt.
pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback