Svart hål.


känns väldigt bra att jorden inte har gått under.. undra hur de skulle bli om jorden åkte in i ett svart hål... skulle allting bara ta poff slut lr skulle det dras in långsamt?!  fett hemskt ifall det är så o se hur alla åker in i ingenstans av en superstark kraft...

var o simmade efter skolan idag. simmade faktiskt 1km! riktigt stolt om jag får säga det sj, tyckte faktiskt jag simmade på riktigt bra fast tänker inte nämna här hur lång tid det tog xD nu luktar iaf mitt hår klor o jag känner mig allmänt död i kroppen men efter vilodagen imorgon kmr jag vara fit for fight för att simma igen på fredag :)

min typ 1a pojkvän som jag kmr ihåg har lagt till mig på facebook, lite kul :) kan ju inte säga att jag kände igen honom direkt... var typ i 2an lr nått sånt.. han var kusin till min bästa kompis o jag tror knappast vi pussades ens, men tänk vad livet var skönt och okomplicerat på den tiden!

pussipuss

Kommentarer
Postat av: Karin.

Det är bra Fanny, snart så kör du lika hårt som jag!

2008-09-10 @ 18:04:29
URL: http://karkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback