Smidigt?

haha min mamma är ju för rolig! haha igår skulle hon spika en brandfilt.. o så lyckas hon spicka rätt in i en elsladd, vad är oddsen liksom?! proppen gick o det blev becksvart på nästan hela övervåningen o intrernet, telefon o tv:n stängdes av.. smidigt kallar jag det! nu är iaf allt fixat men mamma var bara för söt när det hände hon fick värsta paniken xD

skippade gympan o bilden idag kändes så onödigt o gå dit o har dessutom lidigt av pissont i magen även kallat mensvärk under dagen vilket är mindre mysigt... spec när ens annars underbara pojkvän tror att man har pms o retar en så jag håller på att bli galen!  haha ne men höll verkligen på att bli aggresiv igår på honom, med andra ord pms xD

just nu är robin iaf så där underbar o nere o kokar popcorn till oss thihi :) så ska vi se på ace ventura. har redan börjat se lite men sen blev suget efter ngt att tuga på för stort :) har iaf inte hål i tänderna så det är bra :D

ne nu ska jag lägga mig på mage o vänta på robin o be för min mages välbefinnande!
pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback