den 29 April

äntligen är ekologin avklarad! visst att den egentligen inte alls blev så bra men känns ändå enormt skönt att ha lämnat den kursen bakom mig :)
hämtade ut biljetterna till slutskivan idag tsm med tove :) han är ju för rolig han Nor men det blir nog bra alltsammans :)
Snart är det iaf dags för min andra studentskiva med filmtema, najs najs fast först funderar jag på att gå upp o ta en powernapp så jag är riktigt fit for fitght tills ikväll :D tillsammans med siri!
O min älskade pojke opererade bort visdomstanden idag o det syns typ inte alls förutom att han inte kan gapa helt o smakar lite blod när vi pussas... iof syns det när han äter men men :)
Pussipuss

så här får vi hoppas att det inte slutar ikväll iaf :p

Kommentarer
Postat av: Robin

buwstjej säger ja bara! fin bild du hittat föresten :P hoppas ni får de trevligt ikväll! älskar dig <3

2009-04-29 @ 21:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback