:D:D:D:D:D

gissa vem som ska prao imorgon på Kungsholmens choklado caffé?!?!?!?!
joo JAG!! är man bäst lr är man! tänk va underbart om jag skulle få jobb där!
trodde verkligen inte att hon skulle höra av sig!
wiiieeee :D säger jag bara!
visst jag har inte fått jobbet ännu men ändå!

sen ang. modellbilderna så är jag medlem på en sida som heter modellbilder.se och det var där jag kom i kontakt med Josephine och Jens, de hade en fotoidé o jag tyckte det lät intressant o så bestämde vi att vi skulle ses i söndags. Filippa följde med som sminkös och moraliskt stöd :) det var stört kul även om det blev lite kallt på slutet.
Jag har haft det som en hemlig önskan att bli modell o blev därför medlem på modellbilder, men mer för en kul grej än för att tjäna pengar på det o bli känd..
Det är lite som att jag vill bli kock. skulle tycka det var askul men skulle aldrig kunna bli det för det skulle kännas som slöseri med IQ. nu menar jag inte att alla som jobbar som kockar är korkade men bara att jag vill använda alla mina hjärnceller o det skulle jag varken göra som kock lr modell..
Därför är det perfekt o göra såna här modelluppdrag o förhoppningsvis få jobb på kungsholmens choklad o caffé!

tagen av fokusgalleriet.
Pussipuss

Kommentarer
Postat av: siri

Du är skitsnygg Fanny!!! Och vad kul med praogrejen, håller tummarna för att du får jobb där :D :D

2009-08-19 @ 01:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback