Den 28 Augusti 2009

Nu ska jag alldeles strax möta min älskli vid centralen som kmr hem på permission :)
med andra ord lär det inte bli ngt mer bloggande först på söndag kväll.
är helt slut just nu, först jobbat i stallet i morse sen hem duscha m.m. o direkt vidare till Kungsholmens choklad o caffé för att jobba där i typ 4 timmar :)
älskar att ha två jätteroliga jobb men det tar på krafterna.. spec stallet eftersom jag måste gå upp så stööört tidigt..
nu har jag iaf ngr goda praliner att mumsa på i helgen, måste ju veta hur det jag säljer smakar ;)

tagen av fokusgalleriet.se

älskar mina kryptiska inlägg (syftar på det tidigare idag bl.a), synd att ingen annan fattar ngt bara men sånt är livet ;)
Pussipuss o God natt mina kära vänner :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-08-30 @ 15:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback