God morgon

nu ska jag gå upp o börja göra mig iordning :) börjar bli pirrigt inför praon idag! måste måste måste göra bra ifrån mig men det ska nog gå bra.
köpte 2 nya toppar o två nya skjortor från HM igår också, måste ha lite snyggare kläder när jag går runt o söker jobb och som idag när jag ska praoa :)
har stört ont i min högra häl också :( samma sak som jag fick i hultsfred misstänker jag.. gör så j*vla ont bara så går på tå hela tiden..
sen måste jag bara säga, snälla rara söta.. hur dålig får man bli på att redigera?!?!?! det är ju som att kissie gör det med flit för att vi ska tycka hon är ännu mera patetisk som är tvungen att göra hennes lår + armar mindre på varenda bild hon lägger upp.. ne uschuschusch

men nu ska jag gå upp på riktigt! håll tummarna för mig idag!
Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Robin

Håller alltid tummen för dig älksling! <33

2009-08-22 @ 11:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback