Le mot världen, och världen kommer le mot dig!

Känner mig så himla glad just nu :D har varit o jobbat på Kungsholmens choklad och caffé idag o jag är så himla glad att jag tog det jobbet! tänk nu har jag två helt underbara jobb kan det bli bättre?!?!
lyckades t.o.m. skumma mjölken bra idag! jag är den första som får jobba där som inte har varit familj eller bekant till Christina som äger butiken! känner mig riktigt ärad thihi :)
har alldeles ont i magen för jag känner mig så glad!

o nu när jag kom hem till pappa hade jag fått skivan med bilderna från fotograferingen vid Sickla Kaj och som tack hade de skickat med ett par örhängen som Josephine hade gjort :) både bilderna o örhängena var superfina!

tagen av fokusgalleriet.se

sen är det klart att visa saker gör att mycket bara känns BAJS men det är sånt man får försöka se förbi.. för vissa människor kommer aldrig ändras..

Pussipuss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback