Saknar min älskli <3

har inte hört av honom på hela dagen!
igår ringde han snabbt o sa att han hade gjort illa tummen.. tänk om den är brutten liksom o han ligger ensam i skogen nu o håller på o dö?!? o inte kan smsa/ringa mig eftersom han inte kan använda sin tumme?!?!
okej lite överdrivet kanske men ändå..
snälla robin ett litet sms iaf!!!!
vill bara veta att du lever!!!

titta liksom va liten han ser ut?!
hur ska han klara sig när jag inte är där och skyddar honom?!?!?!
okej jag tror alla vet vem som eg behöver skyddas här men ändå..
JAG SAKNAR DIG ROBIN!!! KOM HEM!!!

Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Robin

Mhhiih ja överlevde sötis! :D men hade faktiskt riktigt ont :O tur att de gick över. Mhiih va mysig helkg de där var ! :D längtar massor efter en likadan! älskar dig <3

2009-08-21 @ 15:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback