Va gör man inte för ett jobb?

sprang nyss ut i spöregn för att lämna in mitt cv på ett bageri där de sökte personal.. blev ordentligt blöt trots mitt paraply men jobbet lätt iaf väldigt bra :) hoppas hoppas hoppas problemet är bra att det blir lite tajt med stallet då.. men det löser sig säkert..

annars då.. har varit helt slut idag efter allt jobb sökande igår.. det tar på krafterna att vara trevlig o se glad ut hela tiden..
o imorgon ska jag upp o jobba, älskar o tjäna pengar ;)

haha oj glömde visst o skriva klart.. nu har jag iaf ätit middag o ska snart gå o lägga mig.. man måste börja tidigt så hjärnan hinner vänja sig vid tanken..

var iaf stört kul o sitta o läsa gamla blogginlägg igår.. blir arg på mig sj dock att jag skrivit så kryptiskt.. fattar ju ingenting av det jag skrivit! misslyckat liksom haha.. men det väckte iaf massa gamla minnen till liv.. är så himla glad att robin kom in i mitt liv när han gjorde det annars hade jag nog varit ngn helt annan idag.. lr typ dött av hiv.. ne nu ska vi inte vara såna :) men bra hade jag inte mått iaf..
Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Hanna Wahlgren

Visst är de ? Jag såg dem, prövade och sen köpte direkt - allt på typ en minut :P

2009-08-13 @ 20:21:53
URL: http://hwahlgren.blogg.se/
Postat av: David

you creep me out :)

2009-08-13 @ 22:12:57
Postat av: Victoria

asså åh seriöst.. Skriv ett CV åt mig? haha



nej men det är inte så tråkigt som det låter, jag tänker mer på hur jag ska träna än hur jag ska äta. Jag älskar att träna så det funkar utmärkt :)

2009-08-14 @ 01:28:27
URL: http://ohvicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback