God dag min kära vänner :)

nu ligger jag i sängen hemma hos mamma o har det ganska bra..

har haft en supermys helg i linköping hos tove om ma bortser från söndagen o visa delar av lördagen :p
på söndagen vaknade jag nämligen upp med världens nackspärr o jag hade ont i nacken o ryggen typ hela dagen! det sög! har fortf ont men kan röra på huvudet lite nu iaf. nee men det var ytterst segt för det påverkade såklart mitt humör, jag hatar o ha ont!! var iaf glad att jag inte var bakis som visa andra, nämner inga namn :p haha

var iaf allmänt tur att en kille som heter dan som bodde i toves korridor var hemma under lördags kvällen. hade nog tagit taxi hem till sthlm om jag inte hade kunnat gå in till honom o klaga lite på mina fulla kompisar xD
okej inte taxi kanske, men det var iaf skönt o ha ngn som var på nästan samma nivå som en själv efter att tove hade däckat o när jag trodde att andra towe också hade däckat..

thihi :)

utanför universitetet (stavas det så :S?)

majs är gott, men man bajsar bara ut det, ingen energi alltså (lr spyr som visa andra :P)

jag i min bröstklänning som jag inte fick använda bara visa upp för tove :P

paljettklänningen måste också provas :D!

fjortisbild thihi :) men den var bara så söt!!! plus att mitt hår var helt gudomligt fint hela kvällen :) towe är bäst på hollywood lockar thihi :D

tre glada tjejor :D

nu ska jag sova :)
god natt!
Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Tove

HIHIHI <3 Det var en myspys helg. Ni får komma tillbaka och då ska inte jag och Towe var SÅ fulla (iaf inte jag)... haha. Tur att du hade Dan iaf ;D

2009-12-08 @ 08:13:24
Postat av: Robin

Haha va tur att du hade de roliga :D min lilla fjortis tjej säger jag bara :) Fanny nu får du också se till att svara på mobilen! dålig stil nu kan robin inte ringa juuu! Älskar dig mest <33

2009-12-08 @ 20:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback