Gratis är bättre än billigt! :D

fick hem min biobiljett från gratisbio.se idag helt fantastiskt underbart! så nu vill jag gå på bio o se twilight fortast möjligt!


sen har jag gått o blivit sjuk :( jag hatar verkligen o vara sjuk o t.o.m. robin erkänner att jag är nog världens sämsta på att vara sjuk, om man nu kan vara dålig på att vara sjuk...
så min o robins heldag har blivit halvt inställt fast vi ska äta en mysig middag iaf som jag har fixat :) o så tar vi skriskoåkningen o bio ngn annan dag.

o måste erkänna att jag är ju värsta trendskaparen när de gäller 118100 thihi :)

a double shot at love fortsättning på tila tequilas a shot at love var riktigt "bra" haha handlar om två bisexuella tvillingar som ska söka efter kärleken.. så himla patetiskt fattar inte hur man kan ställa upp i ett sånt program. men det gör ingenting för nu har jag o min älskade pojke ngt o kolla på ikväll :)

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback