Imorgon är sista dagen på jullovet.

o det ska firas stort genom att simma med towe o siri på morgonen, ett besök på alviksmåleri tillsammans med pappa, inhandla ett par skor troligvis på bianco, o sist men inte minst ett förhoppningsvis übertrevligt besök på ungdomsgården :)

sen har jag äntligen sett twilight med towe :D igår kväll rättare sagt i kista o jag vi hittade världens perfektaste studentfestskorna till både mig o towe!!! o towe fick t.o.m. andnöd haha.. gick iaf ut från biografen med ett sånt där töntigt drömmande flin på läpparna efter filmen o önskade nästan att robin också var vampyr.. ne den var helt underbar o den blir bara bättre o bättre ju mer jag tänker på filmen typ thihi :)

sen har jag tagit hål i örat också!!!! ÄNTLIGEN!
taadaaah!!

men nu ska jag sova så jag orkar simma ngt imorgon :) Puss puss alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback