Sista dagen på Jullovet...


imorgon börjar skolan o jag måste erkänna att det faktiskt ska bli kul :) börjar sakna alla människor o sånt! fast såklart har det varit helt underbart med lov också!
hade jättetrevligt på ungdomsgården ikväll lite pinsamt bara att jag o elise hetsåt alla popcornen bara s igen annan fick ngt.. men de kunde ju faktiskt sagt till! synd att hemgången blev så tidig, men men får man skjuts av siri så :D

invigde min nya tröja från MQ idag som jag har blivit löjligt förtjust i thihi :) så himla underbart när man hittar kläder som det bara klickar med!

eller när man hittar skor! köpte mina utspringsskor idag för 200 eg kosta de 700!! fatta kap jag gjorde!!!kan tänka mig att de kommer vara sjukt söta sen när man är brun på sommaren thihi :)




men nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon.



Puss o god natt!

Kommentarer
Postat av: Tess

Snygga!

2009-01-08 @ 12:37:55
URL: http://egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback