Tur att ingen hörde att jag sa att jag tänkte plugga idag...


för jag har nämligen inte pluggat ett endaste kuckelimuck! har nämligen fått upp ögonen photoshop!! vad stört mkt roligt det finns att göra med sina bilder! inte för att jag är särskilt duktigt  men kul är det :D sen tar det stört lång tid eftersom jag inte kan någonting utan typ sitter o gissar va allting betyder...


sen har jag iof tränat i dag också på friskis o fläskis så helt oambitiös har jag faktiskt inte varit!! hoppas bara jag blir helt frisk snart så jag kan sätta igång o träna på allvar..


o så saknar jag min älskade pojke <3 blir så orolig för honom när han är borta på egen hand! tänk om någon är taskig mot honom o så kan inte jag vara där o slå ner dem som är dumma!!!!!!








taadaaah mina überheta konstverk!!














God natt mina kära vänner!

Kommentarer
Postat av: siri

jag hörde dig säga det! fy på dig fanny ;)

2009-01-08 @ 22:39:54
Postat av: Fanny

förlåt.. trodde du skulle glömma bort det ;)

2009-01-09 @ 13:56:47
URL: http://tjoohooo.blogg.se/
Postat av: Robin

thihih buwstjej! :) tur att du kan skydda mig nu då :D när ja e hemma.. doch e inte du de :( du är ute på villovägar thih :P va fina bilder :) du har ju lärt dig lite iaf :D thihi älskar dig <3



2009-01-10 @ 18:20:06
URL: http://yiee.blogg.se/
Postat av: Filippa

du glömde bruna ner halsen :P

2009-01-11 @ 13:42:16
Postat av: s

kom igen nu fanny! uppdatera:)

2009-01-21 @ 20:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback