Thihi

sitter hemma hos mamma nu o det är ngr människor här o ska sätta upp radonmätare.. lite jobbigt, man vågar ju inte göra någonting typ o jag hade ingen aning om att de skulle komma hit så fick värsta chocken när de låste upp dörren o kom in.. men men.. nu tkr jag iaf att de kan gå de har varit här üüüüüberlänge...

äntligen nu gick de!!!! fattar inte att det kan ta typ 2 timmar.. iaf nästan två timmar har de varit här inte bra.

är iaf stört taggad på utgång imorgon :D!!! ska bli fettkul! man lever ju bara en gång så va gör det om man är lite trött på torsdag liksom :D o vet precis vad jag ska ha på mig på överkroppen :) mitt linne som jag köpte med towe för det var ju fatiskt väldigt billigt även om det var väldigt onödigt eg.. thihi :D

börjar bli lite stressad över va jag ska ge min älskade pojke i födelsedagspresent också.. varför skulle jag o tove börja prata om det på mattelektionen?! hade inte alls börjat tänka på det o nu känns det helt plötslig überbråttom o komma på ngt perfekt... sen måste man ju hitta på ngt söt till alla hjärtans dag också.. aja det fixar sig :)
bild från min o min älskade pojkes 1års dag - världens godaste sorbet!

ne nu måste jag plugga..
pussipuss

Kommentarer
Postat av: robin

men älskling! inte oroa dig om de :) det kommer gå super bra juu! :D älskar dig massor buwstjej! skrivit massor utan att sagt till :D <3

2009-01-27 @ 22:05:19
URL: http://yiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

din blogg är grym!! :)

2009-01-27 @ 22:08:50
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback