God natt :)

nu ska jag gå o lägga mig alldeles strax.. kände bara att jag behövde filosofera lite först..
idag köpte jag ny foundation (hoppas jag inte får utslag i ansiktet bara..) den kostade iaf bara 60 SEK värsta kappet!! gämfört med cliniques liksom..
sen gick vi o köpte glass efter middagen , mums :D o under glassturen cyklade 3 söta (förlåt älskli ;) ) pojkar förbi oss totallt 4 ggr. o jag blev så avundsjuk! det är sånt jag också vill göra! åka iväg o cykla ta med tält, sovsäck, alkohol o pengar o se vart man hamnar o bara ha stört kul!!
fast de verkade inte ha ngnstans o sova... mindre kul iofs.. moster anna tyckte att vi kunde erbjuda dem våran tomt haha..
sånt där sätter iaf igång massa farliga tankar hos mig.
typ såna där galna tankar som jag hade innan robin kom in o lugnade ner mig :p
som typ att stanna en natt i köpenhamn ;) helt fullständigt galet - men fy va kul vi hade!
lr åka till gotland utan o ha sovplats för 3 nätter. haha kmr alldrig glömma hur flummiga vi var o inställda på att sova på en läktare i regn.. tur att min kusin flörtade in oss i ett tält istället :)
nee resten av det här året ska jag vara mer galen ;) (påmin mig om jag glömmer bort det :p) fast med pojkvän såklart :)

Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback