30 Juni 2009

myspys kväll igår med towe o tove :) det är så himla underbart att vi ses med jämna mellanrum!
 
klippte av mina gamla HM-byxor till shorts också eftersom de var alldeles för korta som jeans :)

o sen när jag kom hem till älskli hade han gjort iordning värsta mysiga fikat ute på deras altan typ :) med daimtårta, marsansås, vattenmellon o té. jag kmr bli tjock av allt onyttigt jag proppar i mig för tillfället men men man lever ju bara en gång! var iaf hur mysigt som helst <3

sen fixade robin lite till med min design o den är typ klar nu fast jag vill byta ut bilden i högra hörnet.. sen började vi spekulera i tänk va mkt pengar man skulle kunna tjäna på att sälja bloggdesigner! till alla fjortisar som inte kan sj o vill att deras blogg ska bli likadan som kissies.. fett bra idé helt enkelt! xD

nu ska jag ut o sola iaf :)
Pussipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback