Jaha

jag är stört dålig på att roa mig sj.. nu när det inte blev ngn dejt ikväll tänkte jag att jag o robin kunde ha en mysig kväll tsm.. men nej han har fått uppdraget att fixa musiken till hans flak.. o det är inte bara att välja ut låtar för ungefär två timmar utan min überambitiösa särbo har bestämt sig för att mixa ihop dem också.. o visst det blir super bra men det tar sjuuukt lång tid!!
så nu sitter jag här o funderar över livet :) o är ungefär lika djup i mina funderingar som kebnekajse.. med andra ord ganska odjup.. har bl a kommit fram till att jag har blont hår, är ganska lik simonpimon min älskade bror, att jag har väldigt djupa näsrynkor (lr vad det nu kan hetta..) o att kuddar är ganska bra för ljudisolering..
kolla in näsrynkorna!!!
Pussipyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback