Melodifestivalen

Malena vann
till min söta pojkväns stora glädje - han har ju faktiskt träffat henne så nu är han nästan kändis thihi :D robin hälsar att hans moster är faktiskt maneger åt henne. o simon är ju bara för söt han var så himla övertaggad innan o han blev nog lite ledsen att det inte gick så bra för agnes. o jag ringde t.o.m. o röstade på EMD thihi :D har totallt fastnat för den låten även fast jag inte tkr den är så himla bra..

men iaf :D gårdagen var verkligen hur trevlig som helst!! måste göras om många många fler gånger! o det kändes verkligen som att alla var på så himla bra humör o när johan körde ner sig i "johan-syndromet" så gjorde det inte så mkt haha :D o shotsen var typ världens godaste som pricken över i:et trots att det tog en mindre evighet innan jag o towe fattade att det var hallonsmak..

annars då, jag har varit på asdålig humör hela dagen, har man inte pms så får man det av min pojkvän o fatta då hur illa det blir när man har det på riktigt o så gör robin det bara typ 1000 ggr värre!! jobbigt läge kallar jag sådant!

Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback