Cirkus-Skiva

o slutligen cirkus-skivan igår :) han inte ta så många bilder eftersom min kamera gick sönder i början av kvällen :( har förhoppningsvis försäkring på den men kändes ändå riktigt surt.. den var ju så himla bra! men det går fortf att ta bilder bara det att skärmen är paj.

började på detta inlägg igår men sen blev jag o min särbo avbruttna av att robinson började..

Idag har jag varit på sjukhuset där mormor ligger sen ett tag tillbaka.. uschuschusch. allt har gått så himla fort o nu är mormor jättedålig. fast det är säkert skönt för henne att det går fort men det är så svårt o tänka sig att för två söndagar åt vi middag hos henne o hon sa att det här får vi göra varje söndag. o redan nästa söndag var hon inlagd på st görans men ändå så gick jag därifrån med hopp o tyckte att mormor ändå kändes väldigt pigg. idag ytterligare än vecka senare kan hon nästan inte ens prata och bara ligger ner helt kraftlös..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback