God morgon :)

sitter o pluggar fysik o biologi breddning, förstår inte varför det inte står ngt om kranvattens inverkan på växterna!? o varför nationalencyklopedin vägrar fungera allt blir så mkt jobbigare då..

idag åker min kära särbo till boden på informationshelg inför lumpen.. så jag är helt lämnad åt mitt öde tillsammans med matteboken som jag inte kmr släppa ifrån mig!

bildutställningen igår blev ju rikitgt bra tillslut men är fortf besviken på att bilden tar så liten plats i skolan o folk knappt kommer ner o tittar på den.. men men jag blev iaf ganska nöjd med mitt så det är bra o små-tvåorna tyckte iaf den var ascool :D

Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Elise

Åh, den var så fin, var nere och tittade idag! :)

2009-05-15 @ 20:12:38
Postat av: Fanny

thihi tackar tackar :)

2009-05-15 @ 23:26:24
URL: http://tjoohooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback