Myspysdag

idag har varit en riktigt härlig dag, lugn o skön o har inte alls gjort det jag borde ha gjort men ibland måste man ju få ta det lugnt!
så himla taggad på sommar o bara sitta o mysa hela dagarna i solen :D

var i simons skola ikväll, hans klass + de andra särskoleklasserna hade musikcafé o spelade upp lite olika låtar. så himla duktiga de var! både jag o mamma blev riktigt rörda när simon sjöng "aldrig ska jag sluta älska dig"
han är så himla duktig min lilla simonpimon :)
gammal bild - men visst är han söt thihi :)?

o imorgon är det dags för mig att bleka håret, lr rättare sagt min fina utväxt. vill ju inte kolla på alla bilder från studenten o bara se min utväxt liksom :)

Pussipuss o god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback